Salasana kadonnut?

Onko käyttäjätunnus ja/tai salasanasi kadonnut tai unohtunut?

Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden verkkopankkitunnuksilla tai www-lomakkeella (jolloin se toimitetaan postitse). Uuden käyttäjätunnuksen saa tarvittaessa asiakaspalvelustamme.

Jos on syytä epäillä, että salasana tai käyttäjätunnus on joutunut vieraan henkilön käsiin, on kolme toimintavaihtoehtoa:

  1. Mikäli muistat tunnuksesi ja salasanasi, kirjaudu viivyttelemättä Oma salkku -palveluun, vaihda salasanasi ja kirjaudu ulos palvelusta. Käytä uutta salasanaasi kirjautuessasi seuraavan kerran palveluun.

    Salasanat on  hyvä vaihtaa säännöllisin väliajoin (ainakin kaksi kertaa vuodessa).

     
  2. Jos haluat estää palvelun käytön käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi kokonaan, kirjaudu Oma salkku -palveluun ja katkaise palvelun käyttö.

    Kun Oma salkku .palvelun käyttö tunnuksillasi on katkaistu, vaatii tunnusten uudelleen aktivoiminen yhteydenoton asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme lähettää sinulle uuden salasanan ja tarvittaessa myös uusitun käyttäjätunnuksen postitse.
     

  3. Ota välittömästi yhteys asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme katkaisee palvelun käytön tunnuksellasi ja salasanallasi sekä lähettää sinulle uuden salasanan ja tarvittaessa myös uuden käyttäjätunnuksen postitse.

 

Takaisin

Lähetä tämä sivu kaverille linkkinä