PANKKITILIN MUUTOS

Rahastoyhtiön asiakkailla on asiakastiedoissaan ns. vastatili – asiakkaan meille ilmoittama tavallinen pankkitili, joille suoritetaan maksu kun asiakas lunastaa rahasto-osuuksiaan.

Aikuisen yksityishenkilön tilinumero on kätevintä vaihtaa henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla: tilinumeron muutos pankkitunnuksilla.

Toinen tapa vaihtaa vastatili on tehdä se käsin allekirjoitetulla lomakkeella. Alaikäisen asiakkaan vastatilin muutoksen allekirjoittavat hänen huoltajansa (molempien allekirjoitus tarvitaan mikäli heitä on kaksi). Lomakkeella ilmoitetun uuden vastatilin tarkistamme vielä pankilta. Lomakkeen voi palauttaa asiakaspalvelullemme skannattuna sähköpostitse, postitse (Seligson & Co Rahastoyhtiö, Vastauslähetys, Tunnus 5010234, 00003 Helsinki) tai faksilla (09 – 6817 8222).

Tilinumeron muutos käsitellään käsin asiakaspalvelussamme, mikä kestää yleensä vähintään pankkipäivän. Antaessa lunastustoimeksiantoa heti tilinumeron muutoksen jälkeen, kannattaa siis tarkistaa joko Oma salkku -palvelusta (kohdasta Asiakastiedot) tai asiakaspalvelustamme (09 – 6817 8200, info@seligson.fi) onko muutos jo käsitelty.

 

Takaisin

Lähetä tämä sivu kaverille linkkinä