PANKKITILIN MUUTOS

Rahastoyhtiön asiakkailla on asiakastiedoissaan ns. vastatili – asiakkaan meille ilmoittama tavallinen pankkitili, jolle suoritetaan maksu kun asiakas lunastaa rahasto-osuuksiaan.

Aikuisen yksityishenkilön tilinumero on kätevintä vaihtaa henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla: tilinumeron muutos pankkitunnuksilla.

Toinen tapa vaihtaa vastatili on tehdä se allekirjoitetulla lomakkeella.

  • Alaikäisen asiakkaan vastatilin muutoksen allekirjoittavat hänen huoltajansa (molempien allekirjoitus tarvitaan mikäli heitä on kaksi).
  • Yhteisöasiakkaan vastatilin muutoksen allekirjoittaa yhteisön nimenkirjoitusoikeuden omaava(t) henkilö(t).
Lomakkeella ilmoitetun uuden vastatilin tarkistamme vielä pankilta. Lomakkeen voi palauttaa asiakaspalvelullemme skannattuna sähköpostitse, postitse (Seligson & Co Rahastoyhtiö, Vastauslähetys, Tunnus 5010234, 00003 Helsinki) tai faksilla (09 – 6817 8222).

Tilinumeron muutos käsitellään käsin asiakaspalvelussamme, mikä kestää yleensä vähintään pankkipäivän. Antaessa lunastustoimeksiantoa heti tilinumeron muutoksen jälkeen, kannattaa siis tarkistaa joko Oma salkku -palvelusta (kohdasta Asiakastiedot) tai asiakaspalvelustamme (09 – 6817 8200, info@seligson.fi) onko muutos jo käsitelty.

 

Takaisin

Lähetä tämä sivu kaverille linkkinä